Мус с манго






  • При използване на рецепта от този блог, цитирайте източника FEDORCKA.BLOGSPOT.COM С ЛИНК КЪМ РЕЦЕПТАТА! В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ, НАРУШАВАТЕ АВТОРСКИТЕ ПРАВА! СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА СНИМКОВИЯ МАТЕРИАЛ!

Изключително много ми хареса този толкова лесен, но нежен и бърз десерт, че няколко дни подред го приготвях. На малкия не му хареса, но затова пък аз се размазах :D

За хубавия мус е много важно да имате много добре узряло манго, на пипане е леко меко (аз купувах от Била готово за консумация, много добре е узряло), както и да използвате животинска сметана, а не растителна.

Продукти:
много добро узряло манго - при мен и при двете версии по едно голямо манго към 550-600 грама

1 чаена чаша сладкарска животинска сметана
пудра захар на вкус

Обелваме мангото, после го пасираме много добре и овкусяваме с малко пудра захар, зависи колко сладко искате да е, но не прекалявайте, хубаво е да има леко кисела нотка. 2-3 супени лъжици пудра захар са предостатъчни. Е, зависи от сладостта на мангото, с което разполагате.
Разбиваме сметаната на сняг с 2-3 супени лъжици захар.

Първи вариант (много повече ми хареса, защото се усеща много ясно мангото): половината от манго пюрето смесваме с разбитата сметана. В малки чашки поставяме на дъното малко от пюрето манго, а отгоре манго-сметанова смес или обратно, първо манго-сметанова смес, после мангово пюре. 

Втори вариант (също много добър): На дъното на чашка поставяме малко от разбитата сметана, отгоре пюре или обратното.

Трети вариант: смесваме цялото количество разбита сметана и пюрето от манго. При този вариант може да намалите количеството сметана за сметка на пюрето, за да е по-добре изразен вкусът на мангото.

Декорация: Декорацията е по избор, при мен в единия случай малко заделена сметана, а във втория малко отделено манго, нарязано на парченца.








Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации