Скариди с масло и чесън

До преди една-две години много се гнусях от скаридите. Имах и опасения да не съм алергична от тях, но си навих на пръста, че трябва да ги опитам. Не съжалявам, че инатът ми надделя. Пробвала съм и саганаки, но тази ми е фаворит, както и на детето. Аз оставям и опашките, защото ни харесва да ги хващаме за тях. Някак е по-вкусно да е омажеш... :D
Знам, че за мнозина рецептата е банална, но ако имате любима, моля, споделете я, за да я опитаме и ние.

Адаптирано оттук >>

Продукти за една порция: 
5 големи почистени скариди
30 грама краве масло
1 супена лъжица олио
2 скилидки чесън
сол
черен пипер
100 г бяло вино
можете да добавите и лютичко, ако обичате


В незалепващ тиган разтопяваме кравето масло с олиото. Добавяме нарязания чесън, оставяме леко да се запържи за около 30 секунди, добавяме скаридите. Когато се зачервят от едната страна, обръщаме ги и от другата. Когато и там се зачервят, добавяме сол, черен пипер или подправки по Ваш вкус. Добавяме и бялото вино. Готвим още за около 1 минута. Сервираме. Аз сервирам и със сосчето, малко препечен хляб, може и салатка да добавите.








Коментари

Популярни публикации