Магданозени кюфтенца


За първи път правя магданозени кюфтенца и много ми харесаха. Аз добавих и босилек, така че по-скоро са магданозено-босилекови, но да не издребняваме - няма да изреждаме всички вложени продукти в заглавието :))


Продукти за 12 броя:
1 връзка магданоз
7-8 листа пресен босилек
1 голям стрък пресен лук
1-2 скилидки чесън
1 яйце
100 грама краве саламурено сирене или фета
1 супена лъжица с връх брашно

олио за пържене


От връзката магданоз вземаме само листата и заедно с босилека ги нарязваме на ситно. Това става най-лесно и бързо в чопър или блендер. Изваждаме нарязаните листа и ги поставяме в купа. В чопъра поставяме лука и чесъна и отново режем. Изваждаме ги и ги добавяме към нарязаните зелении. Добавяме яйцето, надробеното краве сирене и брашното. Разбъркваме добре и оставяме сместа за 5-10 минути, след което оформяме кюфтенцата с големина малко по-големи от орех. Може да ги направите и по-големи, разбира се, но аз исках малки хапчици.
В тиган сгорещяваме много дробре слънчогледово олио, в което пържим получените топчици първо от едната страна, след това и от другата. Стават много бързо, така че внимавайте да не ги препържите. Готовите кютенца поставете върху салафетка, за да се отцеди излишната мазнина.
Може да ги сервирате с овкусено със зехтин, чесън, сол, магданоз кисело мляко. 


13 коментара:

  1. Уникални са тези кюфтенца....Тази вечер само мога да си представям аромата им,но тези дни ще им се насладим....и за това ще си виновна само и единствено ти...Инче:)))))))
    Лека вечер:)!

    ОтговорИзтриване
  2. buonissimi, mi immagino il sapore di buono che sprigionano queste crocchette!

    ОтговорИзтриване
  3. Приказни апетитни кюфтенца! Изкусителни и отново стилно поднесени! От кога се каня и аз да направя, но ще почакам още малко да ми се разлисти хубаво магданозът! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Не обичам магданоз, но кюфтенцата са изключително апетитни!

    ОтговорИзтриване
  5. Тези са ми любими! Чакам да ми порасне магданоза;) Хайде спорен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Веднъж правихи ми харесаха.А твоите изглеждат много вкусни...

    ОтговорИзтриване
  7. Ах, тези любими магданозени кюфтенца! С малко различие в съставките, много често ги правя и така ни се услаждат :) Следващият път ще добавя и босилек :)
    Пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Колко кюфетнца си чакат реда при мен, ама да видим кога ще стигна до тях... Ето тези са едните! Твоите са преркасни, Инче!
    Поздрави и хубава вечер. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Аууу последният кадър не трябваше да го виждам! Сега посред нощите ще ме караш магданоз да бера:))) Ама са страхотни твоите магданозено - босилкови кюфтенца! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Тази година още не съм правила и се радвам че ме подсети! Много ги харесвам, за разлика от околните, но си е за тяхна сметка!
    Поздрави, Инче!

    ОтговорИзтриване
  11. Отдавна съм им хвърлила око, но сега като гледам твоите Инче направо ще минат по напред в листата. Прекрасен и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Обожавам такива рецепти . Много добра комбинация за пролетта . С тези подправки рецептата се е получила свежа и на вид много красива . Прегръдки Иви !!

    ОтговорИзтриване
  13. Снимките ти, Инче, направо ме засищат! Много добре изглеждат кюфтенцата! Не съм правила и любопитството ми взе да се обажда :)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване

 

Find us on Facebook

Последователи

Translate

Моят списък с блогове