Домашни пилешки наденички



Продукти:
600 грама пилешко бон филе
100 милилитра прясно мляко
1 яйце
1 и 1/2 чаени лъжички сол
черен пипер
3 стръка нарязан на дребно пресен лук или половин малка глава стар лук
мащерка или други подправки по желание 

олио за пържене (по желание)


Пилешкото месо се смила. Към него се прибавят и останалите продукти и се разбърква. В свежо фолио се поставя около 1 препълнена супена лъжица от сместа и се оформят пурички, като двата края на завитото във фолиото месо се завързват, така че да се образува нещо като кренвиршче или наденичка. В тенджера с завряла вода се поставят оформените наденички и се варят около 10-15 минути. Изваждат се от тенджерата и се оставят да изстинат леко, след което на всяка наденичка се маха фолиото. В тиган се загрява слънчогледово олио и се запърват наденичките до получаване на приятен златист загар.

Коментари

  1. Много ми хареса предложението. Ще опитам непременно! Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Радост :)

      Хубава седмица от мен :)

      Изтриване
  2. Няма начин да не ги опитаме,велики наденички,Инче!

    ОтговорИзтриване
  3. Брях, че чудни!!! Тъкмо се чудех как ги пълни в черва, ма видях, че не си. Тази идея ми допадна;)

    ОтговорИзтриване
  4. Инче, много ми допада тази идея за наденички, без черво. Не бих се сетила за този вариант! Ще опитам задължително! Усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Е това е ужасна вкусотия, непременно ще опитам!

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, ако решите да ги правите, препоръчвам ви да наблегнете на подправките, защото при първото им правене аз не направих това и за моя вкус бяха блудкави.
    Забележка: не съм привърженик на многото подправки, но в този случай употребата им е за препоръчване.

    Благодаря ви :)

    ОтговорИзтриване
  7. Как бихте ги замързили? Леко сварени или сурови? Мнооого ми допада рецептата, за това бих искала да направя повечко и да си имам в камерата :-P

    ОтговорИзтриване
  8. Инче, видях ги преди малко при Миленка, не знам как съм ги пропуснала тук, макар, че снимката ми се вижда позната...
    Чудни са! Много ми допада идеята, а както изкушаващо си ги поднесла, веднага ми влизат в списъка за проба. :)
    Благодаря ти, мила, за споделената рецепта!
    Прегръдки и прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации