Шприц бисквитки


Това са най-вкусните шприц бисквитки, които съм яла. Изключително нежни, с дъх на ванилия, масло и шоколад :)
Правя ги за втори път - вчера беше за първи, а днес повторих, защото нищо не остана от вчерашните :)


Продукти:
тесто:
120 грама меко краве масло
60 грама пудра захар
1 яйце
180 грама брашно
щипка сода бикарбант - не пракалявайте с количеството!!!
2 ванилии  (аз добавих и малко есенция портокал, не използвам портокалови кори, защото се обработват с химикали)

шоколадова глазура:
60 грама черен шоколад
20 грама краве масло
3 супени лъжици слънчогледово олио


Разбиваме кравето масло с пудрата захар за около 3 минути. Добавяме яйцето, разбиваме. Прибавяме брашното, ванилиите, щипката сода. Разбъркваме до поемане на брашното. Поставяме тестото в пош със звездовиден накрайник и шприцоваме върху тава, покрита с хартия за печене, форми по наше желание, но ако просто пръчки, дължината им е около 7 см. Шприцават се на разстояние една от друга. Поставяме тавата във фризера за около 10 минути, а през това време загряваме фурната на 180С. Леко замръзналите сладки печем за 10 минути. Внимавайте да не ги препечете!!! Изваждаме тавата от фурната и оставяме сладките да се охладят леко, след което ги прехвърляме в друг съд, за да изстинат напълно.

Напълно изстиналите сладки покриваме цели или част от тях с шоколадовата глазура, приготвена от разтопените изброени съставки. Оставяме сладките на разстоение една от друга на хладно място до пълното стягане на шоколада.




10 коментара:

  1. Много ми харесаха, точно такива търсех. Идват ми като по поръчка :)
    Ама малка е дозата, затова са излапани за ден :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, излязоха над 20 броя, трима сме. Аз изядох една, остават един голям и един малък мъж, които се биеха за сладки. Хайде, малкото както и да е, ама голямото и то сред децата :)))
      Ил, това не са гъсеничките, много по-нежни и вкусни са :)

      Дано и на тебe да ти харесат :)

      Изтриване
    2. Да, скоро ядох едни в Берлин, които много приличат на тези. Много искам да ги направя, дано не ми мине котка път.
      20 казваш? Значи тройна доза минимум ми трябва :)

      Изтриване
    3. Ил, повече от 20, но зависи колко дълги ще ги направиш. А и първо направи една доза, виж как се получават, пък ако ти харесат, тогава действат с по-голямо количество, за да не ме "благославяш" после :))

      Изтриване
  2. Ине, много ми харесват тези сладки! Изглеждат толкова крехки и си представям как се топят в устата. Чудесни са! Ще ги опитам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Люси, топят се в устата, много са вкусни! :)

      Изтриване
  3. Чудесни! Не съм правила сладки със шприца цяла вечност. За дозата - май и аз бих направила направо двойна, като знам с каква скорост изчезват сладките у дома, а тези със сигурност ще са прекрасни! Весели празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, двойна доза е най-добре :))

      Изтриване
  4. Ще се наложи да отложа направата, че нямам място във фризера, но няма да им се размине:))
    Честита Коледа!
    Нека носи здраве и вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Весе! Весели празници и на вас :)

      Изтриване

 

Find us on Facebook

Последователи

Translate

Моят списък с блогове