Мухлама


Видеото ми е ужасно, но с едната ръка да бъркам, а с другата да снимам не ми се получава :)) Малкият отказа да участва във видеото, само по снимките бил :D


  • При използване на рецепта от този блог, цитирайте източника FEDORCKA.BLOGSPOT.COM С ЛИНК КЪМ РЕЦЕПТАТА! В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ, НАРУШАВАТЕ АВТОРСКИТЕ ПРАВА! СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА СНИМКОВИЯ МАТЕРИАЛ!

Мухламата казват, че е турско предястие, но за мен е направо ястие :) Хубаво е топло и когато изстине напълно също, даже на мен ми хареса изстинало повече, отколкото когато се точи :)

Продукти:
2 супени лъжици царевично брашно
4 супени лъжици краве масло
240 милилитра гореща вода
100-120 грама сирене чедър, при мен е червено

канела за поръсване при сервиране, но аз съм пас тук


Разтопяваме маслото и в него запържваме брашното за около 1-2 минути, след което добавяме горещата вода. Бъркаме напрекъсното до сгъстяване. Добавяме нарязаното на ивички сирене. Бъркаме непрекъснато, като след като започне да се разтопява част от сиренето, повдигаме сместта с лъжицата, за да започне да се точи. Правете това до пълното разтопяване на сиренето. Сервирайте веднага.



  • При използване на рецепта от този блог, цитирайте източника FEDORCKA.BLOGSPOT.COM С ЛИНК КЪМ РЕЦЕПТАТА! В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ, НАРУШАВАТЕ АВТОРСКИТЕ ПРАВА! СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА СНИМКОВИЯ МАТЕРИАЛ!

Коментари

  1. Страшно е т'ва чудо! Ще го тестваме 100%! Сепло и ще е със сигурност страшно вкусно!

    ОтговорИзтриване
  2. За първи път виждам такова нещо! Всъщност, както и повечето неща тук :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересно.
    Моята баба правеше нещо подобно - бел маж му казваше.
    Наскоро приготвих и аз, и макар да не се получи много добре, решила съм да публикувам рецептата.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации